здравейте колеги.....днес си заредих климатика ,но компресора ми не вкл.когато го пусна принудително -няма проблеми работи си без проблем.когато дам на контакт ми примига копчето на климатика-до колкото знам ми подсказва че имам някакъв проблем.чакам вашата помощ.....знае ли някой дали има някаква програма запроверка на климатроника
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с климатроника 156 2.0 TS 99г
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Според мен компресора трябва да работи при зареждане.Най-малкото трябва да видят какво са направили.Не знам колегата от къде е, но се съмнявам да е зареждан със станция.Все пак мисля че трябва да каже, работил ли е или не.
Всъщност съвета ми е, направо да отиде там, където са му го зареждали.sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
не тръгна и тогава.....
---------- Post added at 21:16 ---------- Previous post was at 21:09 ----------
колега не знам как се окъсява,ако можеш да помогнеш с някаква схема, буксата ми е с5 кабела.
---------- Post added at 21:33 ---------- Previous post was at 21:16 ----------
компресора не тръгна....пуснахме го принудително от релето-тогава работи иси духа студено проблема е в това че когато го стартирам от копчето не тръгва.,и винаги когато дам на контакт,копчето ми на климатика примигва продължително време.
Comment
-
нещо по ел инталацията правили ли са ти в смисъл такъв че копресора да не тръгва при всеки 1 климатик или хладилник е 1во изгорели намотки на ел.двигателя но щом сте го пуснали начи не е това ,2ро не отива ток до самия компресор както каза пуснали сте го от релето приснудително значи е това не отива ток ,но защо
причина може да се е включил пресостат ниско налягане и да има въздух в системата налягането на хладилният агент е ниско пресостата излючва ел.веригата към компресора за да не се повреди .
За това питам : Преди да отидеш да ти заредят климатика работеше ли ? (Ако е работел слабо значи е имало малко газ ако не е работел начи е нямало ), и видя ли ги да ти проверяват за пропуски защото те може само да са го заредили и агента да си е избягал на ново което означава че само са ти зели парите , приципно за автоклиматиците е нормално да изпускат по малко хладилен агент защото компресора е полухермтичен и хладилният агент си намира от каде да избяга , но ако при тебе е избягал толкова бързо има дупка и то никак малка .
И последно как го заредиха със станция или 1 бутилка с маркуч без манометри по него защото тогава може да е бил зареден по усет и да не са заредили нужното количество .Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I)My love
sigpic
Comment
-
преди да почна да зареждам климатика искам да поясня че имах пропуск в тръбата за високо налягане.завариха ми я след това цялата ми система е проверявана с вакум с станция BOSCH....всичко беше ок.не мисля че при мен проблема е свързан с пропуски в системата ,по скоро е електронен.....компресора въобще не тръгна и при самото зареждане.....
---------- Post added at 13:35 ---------- Previous post was at 13:30 ----------
Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщениеАко датчика за външната температура показва не реални стоиности-например-10градуса,няма да трагне компресора.Ако това е проблема режеш датчика или слагаш друг.
Comment
-
аз питах тва за станцията и зареждането защото има разни практики които са толкова неправилни и погрешни това че и с тях става не означава че така е добре да се прави
щом сте пуснали релето принудително търсите преди негоAlfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I)My love
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщение....... при всеки 1 климатик или хладилник е 1во изгорели намотки на ел.двигателя .........
Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK
Comment
-
днес пробвах пресостата -направих мост на крачетата на буксата.при1-я мост се вкл.перката,а при 2-я се вкл.компресора.помислих си че съм открил повредата,даже замених датчика на пресостата взет от работещ климатик,монтирах го ама същата работа не тръгва и това е...измерих и датчика за температурата в купето -работещ е.чакам вашата помощ -някой знае ли къде се намираАС МОДУЛАLast edited by kevtimov; d.m.y г., 23:36.
Comment
-
Не търси нищо !!! Пресостата е комбиниран ( ниско/високо) . Щом , като си окъсил за ниското и е тръгнал компресора, няма какво повече да търсиш. Вариантите са 2 :
1. В системата НЯМА фреон .
2. По някаква причина налягането от системата не достига до пресостата.
Под пресостата имаше ли вентил. Изсъска ли леко при отвиването ?
Comment
-
ЗА СИСТЕМАТА СЪМ СИГУРЕН ,ЧЕ ИМА ФРЕОН.ПРИ ОТВИВАНЕТО И ЗАВИВАНЕТО ИЗСЪСКА ЛЕКО,АКАК СИ ОБЯСНЯВАШ МИГАНЕТО НА КОПЧЕТО НА КЛИМАТИКА.ПРИТЕСНЯВАМ СЕ ЧЕ НЕ ИДВА НЯКАКВА КОМАНДА ОТ МОДУЛА .ПРОБВАХ С КЛИМАТРОНИКА НА ЕДНА MAREA JTD1.9.KOGATO НАПРАВЯ МОСТ НА БУКСАТА ЗАКОМПРЕСОРА ,КОМПРЕСОРА ТРЪГВА-ДА ОБАЧЕ КОМПРЕСОРАСПИРА БЕЗ ДА МАХАМ МОСТА КАТО ИЗКЛ.КОПЧЕТО НА КЛИМАТИКА.ПРИ МЕН НЕ Е ТАКА КОМПРЕСОРА ПРОДЪЛЖАВА ДА РАБОТИ И НЕ СЕ ВЛИЯЕ ОТ КОПЧЕТО.НЕ ЗНАМ ДВЕТЕ СИСТЕМИ ДАЛИ СА ЕДНАКВИ,НО ПРИНЦИПА МИСЛЯ ,ЧЕ Е СЪЩИЯ.
Comment
Comment